Kairyuka wrote:Jeg ved ikke lige hvem jeg vil nominere, jeg har ikke lige fået så meget indtryk af hvordan den nuværende bestyrelse har fungeret, men der har da ikke været nogen problemer

Hehe tak, det tager jeg paa bestyrelsens vejne som en kompliment, det maa jo betyde vi er saa gode til at haandtere problemer at folk ikke opdager dem

Kairyuka wrote:the rolling otaku? Hvorfor vil du ikke være formand mere? D:
Der er mange grunde til det, kan give lidt her:
Foerst og fremmest kan jeg jo sige, at jeg er den eneste af de oprindelige stiftere tilbage i bestyrelsen, og jeg foeler, at der er en moden kultur nok til at give roret videre til den naeste folk, men friskt (ok relativt friskt) blod og energi. Udskiftning er godt for at skabe fornyelse og maaske bringe foreningen til nye stadier.
Naeste ting er, at min egen tid. Jeg sidder med projekt fra nu til min uddannelse er slut, og selv om jeg teknisk set faar pauser i eksamensperioder tager det saa meget af min tid, at det at passe en formandspost ikke er egnet. Naar jeg er faerdig skal jeg paa jobmarkedet og foer jeg har et job aner jeg ikke hvad jeg kan overskue. Dog vil jeg varetage visse opgaver i foreningen, selv naar jeg ikke er i bestyrelsen, her i blandt Aarhus Festuge

Dertil vil jeg mene Martin faktisk er i stand til at haandtere formandsposten bedre end jeg, om det er sandt vil tiden vise (med mindre I vaelger en anden formand :p )