AlekPixi wrote:Jeg må også erkende, at jeg er enig med Troels *suk*, synes allerede kontigentet er for højt, så jeg ville ikke have det så godt med, at foreningen skal have flere udgifter, y'know...
Det er jo derfor jeg spørger jer

men spørgsmålet skulle helst ikke have haft økonomi som emne. Jeg nævnte tidligere at ÅUF arbejder på at få en gateway op og så taler vi om småpenge, hvis det ikke bliver gratis. Så var spørgsmålet om det kunne være en god idé at udnytte netop sådan et tilbud, eller om folk fandt det ubrugelig, da fællesmail er nok.
Det er godt at I nævner, at vi i bestyrelsen ikke skal bruge penge på det, men hvad synes I om idéen, hvis I kunne få sms nyheder
(tænk på det er gratis)Økonomi er altid et emne for os i bestyrelsen, når vi snakker om nye ting. Vi vil jo gerne lave bedre arrangementer, vi vil gerne lave noget I gerne vil have, vi vil gerne have flere penge til at bruge på arrangementer og jer, samt vil vi gerne sænke vores kontingent.
De 2 sidste modsiger lidt hinanden, men det kan lade sig gøre. Det er et personlig punkt for mig, at vi kan gøre det.
"I would rather regret the things that I have done than the things that I have not"
Martin Nygaard, formand Otaku Batsu Aarhus