SMS nyheder

Har du spørgsmål, fundet en fejl eller har du et forslag til siden, skriv dem her
Got a question, found an error or have you a good idea then you can write them here.

Vil du gerne have mulighed for at modtage nyheder på din mobil?

Ja
2
29%
Ja, men kun for medlemmer
2
29%
Nej
1
14%
Måske
2
29%

Total votes : 7

SMS nyheder

Postby Apollo » 30 Jul 2010, 01:47

Jeg sidder her og tænkte over SMS nyheder.
Vi har snakket omkring disse sms gateways før i bestyrelsen, men de koster jo altid lidt.

Så derfor blev jeg endelig nysgerrig nok, til at finde ud af hvad folk synes om denne idé.

Så jeg har lavet en lille poll i meget gerne må besvare.
"I would rather regret the things that I have done than the things that I have not"
Martin Nygaard, formand Otaku Batsu Aarhus
Apollo
Rank 4
Rank 4

Re: SMS nyheder

Postby Kairyuka » 01 Aug 2010, 16:40

Jeg synes det lyder interessant, men det virker unødvendigt, så medmindre det virkelig er billigt, så kan jeg ikke se en grund til det (._.)
^ Advarsel: Ekstremt overforbrug af smileyer ^
"Fury is my choice, not a sickness"
- Grunt, Mass Effect 2

Troels 'Hitsuji/Fåret' Peter Jessen
Kairyuka
Rank 5
Rank 5

Postby Apollo » 01 Aug 2010, 17:19

Vi har bare overvejet det et par gange, og nu synes jeg at man skulle forhøre sig.
Det vil nok max komme til at koste 100-200 om året, hvis det kun er for medlemmer og hvis det er for alle, afhænger det jo af hvor mange der tilmelder sig.

ÅUF har det også i tankerne til foreningerne og så kan det ende med at blive endnu billigere.

Hvis folk mener det er unødvendig og det er nok med vores fællesmail, så skal vi nok tage det af bordet igen.
"I would rather regret the things that I have done than the things that I have not"
Apollo
Rank 4
Rank 4

Postby Nanorider » 01 Aug 2010, 23:26

Jeg er helt enig med Troels.
Alias HP/Harry Potter/Hewlett-Packard/Gammelsmølf

Do you want to know more?
Nanorider
Rank 1
Rank 1

Postby AlekPixi » 02 Aug 2010, 11:12

Jeg må også erkende, at jeg er enig med Troels *suk*, synes allerede kontigentet er for højt, så jeg ville ikke have det så godt med, at foreningen skal have flere udgifter, y'know...
...Because God makes it very fucking clear that you're not supposed to eat it!
Alexandra "Itachi" Danino, 15 år, tidligere obaa's hyperaktive loli. Er dog blevet mere moden med årene. Og tror på noget, men har ikke en religion :D
AlekPixi
Rank 5
Rank 5

Postby Apollo » 07 Aug 2010, 18:56

AlekPixi wrote:Jeg må også erkende, at jeg er enig med Troels *suk*, synes allerede kontigentet er for højt, så jeg ville ikke have det så godt med, at foreningen skal have flere udgifter, y'know...

Det er jo derfor jeg spørger jer :) men spørgsmålet skulle helst ikke have haft økonomi som emne. Jeg nævnte tidligere at ÅUF arbejder på at få en gateway op og så taler vi om småpenge, hvis det ikke bliver gratis. Så var spørgsmålet om det kunne være en god idé at udnytte netop sådan et tilbud, eller om folk fandt det ubrugelig, da fællesmail er nok.

Det er godt at I nævner, at vi i bestyrelsen ikke skal bruge penge på det, men hvad synes I om idéen, hvis I kunne få sms nyheder (tænk på det er gratis)

Økonomi er altid et emne for os i bestyrelsen, når vi snakker om nye ting. Vi vil jo gerne lave bedre arrangementer, vi vil gerne lave noget I gerne vil have, vi vil gerne have flere penge til at bruge på arrangementer og jer, samt vil vi gerne sænke vores kontingent.
De 2 sidste modsiger lidt hinanden, men det kan lade sig gøre. Det er et personlig punkt for mig, at vi kan gøre det.
Apollo
Rank 4
Rank 4

Postby AlekPixi » 08 Aug 2010, 11:41

Tja, hvis det var gratis, ville jeg ikke have noget imod det, men ville heller ikke være sådan helt "YES!!!" over det.
...Because God makes it very fucking clear that you're not supposed to eat it!
Alexandra "Itachi" Danino, 15 år, tidligere obaa's hyperaktive loli. Er dog blevet mere moden med årene. Og tror på noget, men har ikke en religion :D
AlekPixi
Rank 5
Rank 5

Postby Kairyuka » 08 Aug 2010, 16:02

Jeg ser stadig ikke grunden til det, men hey, gratis tjeneste :D
^ Advarsel: Ekstremt overforbrug af smileyer ^
"Fury is my choice, not a sickness"
- Grunt, Mass Effect 2

Troels 'Hitsuji/Fåret' Peter Jessen
Kairyuka
Rank 5